Jurnalul unui SuperBlogger: Gala Spring SuperBlog 2017 la Mamaia

Ajunsă la Hotelul Aurora din Mamaia, după o plimbare  la Constanța-n deplasare m-am schimbat, pentru a participa la Gala Spring SuperBlog 2017. Am avut emoții mei, deoarece eu trăiesc din și pentru emoții, care îmi fac sufletul să macine cele mai intense trăiri. Cred că asta este cea mai frumoasă calitate a omului, să aibă emoții și să empatizeze cu ceilalți. 



Mi-am auzit numele și m-am grăbit să ajung să spun ceea ce cred eu, despre comunitatea SuperBlog, pentru că dincolo de competiție se întâlnesc oameni care împărtășesc aceeași pasiune de a scrie povești, de a reda idei, de a a-i inspira pe ceilalți. Așa cum Negru Vlogă vrea să-i inspire pe ceilalți cu povestea unui weekend SuperBlogosferic la mare. Mult succes Georgiana cu noul Vlog. 


                 

Uneori mă gândeam să renunț, mai ales atunci când vedeam că nu e foarte plăcut să scrii câte un articol, să depui efort și mai apoi  să le vezi copiate(PLAGIATE) integral pe anumite pagini personale, site-uri, dar când văd câte amintiri frumoase mi-a adus această experiență blogosferică, îmi spun că merită fiecare efort și că aceste inconveniente sunt doar niște piedici în calea mea. Mă bucur că primul meu articol, despre educație a fost scris, pentru competiția SuperBlog și asta mă motivează constant, mă ajută să mă redescopăr, să împărtășesc cu voi trăirile mele, să visez și să sper că într-o zi: Vocile suave se vor auzi atât de pregnant.


Super Party blogosferic la Mamaia sau sârba superbloggerilor, poate dau idei și o să ascult o astfel de piesă. Adevărul este că noi știm să ne distrăm așa cum se cuVINe. Inainte de petrecere, am povestit despre această experiență, părerea mea o puteți vedea de la minutul 37 și vă spun de acum că avem emoții mari, cred că atunci când îți auzi numele realizezi cât de important este și în timp începi să-l apreciezi. Nu de alta, dar zice lumea că am nume de scriitor, FILIMON(de trage de la cel care a scris Ciocoii vechi și noi). 

                  

Gala Spring SuperBlog 2017 a fost una copleșitoare, pentru mine, dar în același timp am avut multe de învățat. Am fost răsplătiți cu tort, premii în comestice de la FARMEC și muzică. A fost o seară interesantă, amuzantă, emoționantă, copleșitoare și cu energii pozitive.


După ce am petrecut câteva ore la petrecerea de la Hotelul Aurora, am hotărât să mutăm petrecerea pe plajă. Am dansat, am râs și am povestit cele mai amuzante întâmplări, focul de artificii a fost deliciul unei seri perfecte. A fost și prima dată când am văzut artificii pe plajă, o atmosferă plăcută pe sufletul meu.



Ne-am întors la hotelul Aurora, deoarece am comandat pizza. Cred că cea mai bună pizza este cea mâncată la ore târzii împreună cu o gașcă de superbloggeri petrecăreți. Așa s-a încheiat a doua seară din weekendul la mare petrecut alături de SuperBloggeri. A fost o experiență unică, de repetat aș zice, una inspirațională și cu un impact mare asupra mea. O amintire așternută printre gândurile mele. 



0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram